lördag 31 oktober 2009

Vardagsinlägg och lite dreggel...

Trick or treat?? Idag är det Halloween... :)

Och så var det lördagafton igen...

Har som vanligt jobbat, vilket var helt ok, eftersom det var ett fantastiskt lugn som vilade över KUA idag, och jag jobbade med trevliga kollegor...
Det var nästan så bra att man inte ens hann störa sig på chefen som började krångla med schema och semesterplaner igår...

När jag slutade var jag en sväng och träffade älskade mamma på Odenplan, och vi gick en runda tillsammans och tände ljus för alla de våra kära som inte finns i denna världen med oss längre.
Gustav Vasa kyrka är väldigt vacker, och förutom att mina tankar gick till de kära som ej fick vara med oss på det fysiska planet idag, så väcktes en del tankar om tro och religion, och jag tänkte på något som kändes väldigt naturligt och bra, och vissa saker föll bara på plats, en harmonisk känsla...

Väl hemma pratade jag med ett par goda vänner, kära Emily var så klart en av dem...
Saknar dig gumman, och du vet att jag tänker på dig jämt även när vi inte ses.

Nu är det snart dags för sängen... Som ropar högt efter mig... *gääääsp*

Innan jag kilar ska jag dela ett litet klipp med er som fick mig att smälta igår...
Inte för att låten var den bästa han framfört, men de där sammetsögonen... Hjääälp, tror jag drunknar, hihi:) Go Rabih!!




Over and out folks... God natt och Happy Halloween på er alla!

2 kommentarer:

  1. Hej Sötaste!! Kul att du också gillar Rabih! Hihi, jag med ;0) Dock var väl inte fredagens framträdande hans bästa men vad gör det? Han sjunger ju så bra ändå annars så :0)
    Ja, Happy Halloween på dig med gumman, fast jag gilar nog Allahelgona bättre. Jaja, traditioner ändras ju hela tiden så det får man väl helt enkelt ta. Fint att ni var och tände ljus, det är något jag också velat göra i flera år men som aldrig blivit av :0/ Men får tända ljus här hemma istället. Det är en fin tanke hur som helst, att hedra de döda.
    Idag har vi varit hos Gunnars mamma i Rissne och ätit middag! Det var trevligt :0) William mår bättre och vi andra har klarat oss. Hittills iaf (Peppar peppar..) Blev så glad när du ringde igår, det är alltid så härligt att höra din röst gumman. Ja som sagt, om man fick bestämma så skulle vi ses oftare du och jag men med tanke på hur våra liv ter sig just nu så verkar det vara en omöjlighet att hitta tillfällen till det. Men jag är ledig på onsdag och vill gärna (!!) träffa dig, det är högsta prio isf :0) Men vi hörs här i början av veckan så får du stämma av med ditt schema också! Tänker på dig vännen och hoppas att du har haft en fin söndag trots jobb! Älskar dig!//Massa pussar från din E.

    SvaraRadera
  2. Förstår dig, han är verkligen en charmig kille. Synd att han fick åka denna vecka =(

    SvaraRadera