fredag 31 juli 2009

Emily, en riktig prinsessa...



Vill ni veta en sak som jag är så stolt över?

Min allra bästa vän är en riktig prinsessa!

Hon har allt en riktig sagoprinsessa förväntas ha, skönhet, godhet, ja egentligen känns det onödigt att upprepa alla ord i superlativ som skulle beskriva henne, det bästa jag kan komma på att säga är att hon är fullkomligt underbar! Och det bästa av allt!? Hon är min bästa vän sedan många många år tillbaks, en vän som alltid finns vid min sida och i mitt hjärta, som jag vet alltid finns där för mig, och som alltid lyckas få mig glad när jag är ledsen.

Ja, detta var en kort beskrivning av min underbara prinsessa till vän, hennes namn, ja det är Emily, i alla fall officiellt... Även om hon för mig också kan heta Emiiil, BLL, Wallmo, Ananasflikkan, eller kort och gott Em... Vi har haft så mycket roligt genom åren, och mer roligt ser vi fram emot!


Jag är så glad och stolt att kunna kalla dig min bästa vän gumman, du är bäst helt enkelt!
Jag älskar dig!


När jag ändå håller på och skriver så måste jag ju också berätta om hur glad jag blev när jag helt oväntat fick ett fint paket på posten idag, just från min Em. Paketet innehöll ett supersött örngott som jag snart ska vila huvudet på, supertack gumman, blev så glad!


Nu ska jag kila för ikväll, önskar er läsare en trevlig kväll, och en särskilt stor puss och kram till Emsan och hennes fina boys som hon har där hemma:)


/Amino

3 kommentarer:

  1. Åh, hjärtat...vad du är SÖT!!! Vilket himla gulligt inlägg, vilken ära det kändes att få ett sådant fint skrivet inlägg tillägnat. Det är det finaste någon skrivit till mig någonsin och jag är så glad att de orden kom just från Dig! Tack så jätte mycket, gumman! Jag är så glad att du finns i mitt liv och jag kan inte beskriva med ord hur VIKTIG du är för mig!!
    Du är så BÄST!!!
    LOVE YOU LOVE YOU LOVE YOU LOVE YOOOU!!!!
    Pussar och kramar från din STOLTA BÄSTIS
    /Emsan ;0)

    SvaraRadera
  2. :-) Äkta vänskap är det bästa som finns!!

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra ord! Hon verkar vara något extra, precis som du =) Håller för övrigt med Martina i det hon skrev.

    SvaraRadera