tisdag 4 augusti 2009

Augusti är här...

Coucou!!

Så var vi inne i Augusti månad... Det har varit ett par dagars paus i mitt skrivande, har jobbat i helgen (som vanligt) och igår sov jag i princip hela dagen, *LOL*

Ska snart iväg och jobba igen, men det börjar ju närma sig med några dagars ledighet snart så jag står ut!

Här kommer en liten dagsdos med inredning:)

Typisk marockansk bordsplatta i mosaik, just love it!


Ytterligare ett läckert badrum... Är särskilt kär i pelarna och "port-designen"...
Ett sött litet bors som skulle passa utmärkt i min salon!

2 kommentarer:

  1. Jag gillar den sista bilden, ett sånt litet bord skulle jag vilja ha här hemma =)

    SvaraRadera
  2. Dit moi! est ce que c est toi qui a préparé ce thé à la menthe? quand estce que je vais pouvoir le gouter? :)

    SvaraRadera