onsdag 26 augusti 2009

Update: Mabrouk Ramadan...GI-lunch... På Elektiva enheten 25-27/8... Skickat in ansökan... and much more...




First of all... Ramadan Mabrouk till er alla fastande! Har inte skrivit något på senaste dagarna, och därav har det inte blivit några gratulationer heller!

Här följer en kort up-date över vad jag pysslat med sedan jag kom hem från senaste trippen:)

1. Varit sjuk, mindre kul, feber och hela faderrullan, men nu är det bättre, al hamdolilah...

2. Hittat ett jobb som verkar intressant... Om jag har chans att få det är en annan fråga...

3. Varit hos doktorn samt ätit en underbar lunch på GI-boden på Upplandsgatan! Dinkelpaj med fetaost, kronärtskocka och valnötter, miam, miam!!

4. Saknat vänner, både här hemma och längre söderut...

5. Jobbat 2 (imorgon 3) pass på 59 E, vilken skillnad det är att jobba med elektiva patienter!

Ja... think that´s about it... I alla fall måste jag kila och dela lite piller nu!

Toooodelooooouuu!

2 kommentarer:

  1. Hej vännen, trist att du har varit sjuk!! :0(
    Har tänkt en massa på dig ska du veta men det gör jag ju alltid, hihi. Har saknat dig så!! I september verkar det dessvärre lite tight* med tid men vad sägs om att boka spa i oktober ist? Då börjar det bli lite ruggigt o kallt ute, d.v.s. perfekt för att mysa på spa, hehe. Vad tycker du om det? Vore så kul om vi kunde få till det. Blev sedan lite nyfiken på vad det är för jobb som du har sökt, hoppas verkligen att du får det!! Sköt om dig hur som helst min älskade, så hörs vi! Ha det bäst, kramar din E!
    (* får ordet dig att tänka på något speciellt...? Hehe...) PUSS!!

    SvaraRadera
  2. Usch då, det var väl inte den beryktade influensan du fått? =/

    SvaraRadera