lördag 29 augusti 2009

Bio och kinamat

Igår var jag och mamsen på bio, såg "Sommaren med Göran", en charmig svensk komedi, som lockade till en del skratt. Gillar verkligen Hey Baberiba-gänget och särskilt Peter Magnusson och David Helenius som spelar huvudroller i filmen...



Efter bion blev det middag på kinesisk restaurang på Sveavägen, innan hemgång... Kort och gott en trevlig kväll! Idag blir det bio igen, ska gå och se "Inglorious basterds" på vackra Skandia på Drottninggatan.

Ha en bra dag!


3 kommentarer:

  1. Hur var film nummer två? Sevärd?

    SvaraRadera
  2. Absolut! Tarantino har lyckats göra en riktigt bra film, även om det var en aning för mycket våld för mig... Men en bra story, och trots att jag aldrig fattat varför alla tycker Brad Pitt är så läcker, så medger jag att han är svårslagen på skådis-golvet...

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dig, Brad brukar vara i en nivå för sig... Men enbart för sina skådespelartallanger, inte för utseendet.

    SvaraRadera