tisdag 4 augusti 2009

Min allra käraste...

Min vackra mor Madeleine och jag en solig dag i Paris...

För ett par dagar sedan skrev jag ju ett inlägg om min bästa vän Emily.

Sanningen att säga så har jag två bästa vänner, jag kan verkligen skatta mig själv lycklig ur denna aspekt!

Min andra bästis, Madeleine Mia Elisabeth, är inte bara min bästa vän, hon är det käraste jag har, nämligen min älskade mamma.

Jag uppskattar så otroligt att ha den relation jag har till min mamma, det är inte många förunnat! Min mamma är min stora trygghet, jag vet att jag alltid kan komma till henne, att hon alltid finns för mig och ger mig allt sitt stöd och all sin kärlek helt villkorslöst.

Dessutom trivs vi så bra ihop, vi har så mycket roligt, och tillsammans klarar vi allt!

Min kära mamma kommer alltid vara #1 för mig, och ingen kan någonsin ersätta henne eller ta hennes plats!

Mamma, JAG ÄLSKAR DIG mer än ord någonsin kan beskriva...

/ Bego

2 kommentarer:

  1. Ni är verkligen jättefina =)

    SvaraRadera
  2. Vilket fint inlägg gumman!! Ni är så söta tillsammans tycker jag! Underbart att ni har en sån fin relation, det är verkligen unikt!! Puss och kram till er båda ♥/Emily.

    SvaraRadera