lördag 29 augusti 2009

Och så lite inredning...

Det har inte kommit upp någon inredning här på bloggen på ett bra tag, därför kommer dubbelt upp med bilder nu, bara för att gottgöra er:)


Vacker bild över en hall i marockansk stil...


Hur fint är inte det här bordet? Skulle passa utmärkt i min "berber-salong"...



Ytterligare ett badrum, varma sköna färger, dock lite för spartanskt för mig. Men fint är det!



Härlig bild från ett privat hammam... Skulle inte tacka nej till att bada och skrubba mig här inte...





Skiss in mot en liten marockansk salong...





Och det är så här jag vill att min lilla "berber-salong" ska se ut...
Fast utan sofforna på bilden och äkta marockanska soffor med bara kuddar direkt på golvet à la äkta berber... Sedan saknas förstås en stor fin matta också...

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att din berbersallong blir verklighet en dag =)

    SvaraRadera